wtorek, 10 sierpnia 2010

słów kilka o szpakach i kobietach z Wenus różnica??

Tak oto zakończyłam najgorszy tydzień w ostatnich miesiącach , w którym nie tylko nie miałam czasu na przyjemności, ale niestety i na sen. Wybory jakch dokonałam uświadomiły mi wiele cennych przestróg. Nie pchaj się tam, gdzie nie pasujesz, nawet jeśli Ci się wydaje, że jakoś przetrwasz całe to wesołe miasteczko. Niestety nie tylko nie pasuję, ale doświadczanie pewnych osób z zupełnie innej perspektywy otwiera oczy i nagle okazuje się, że poker face to nie tylko Lady Gaga. Każdy dzień w nowej pracy zmuszał mnie do wieczornego resetu i wyrzucania śmieci z umysłu przy użyciu delirium w woni napływającego z głośników Shuberta i jego kumpli. Zamykałam oczy wierząc, że otworzę je w świecie, który bardziej mi przystoi. W końcu otwarłam je w niedzielne południe otulona słonecznym promieniem, którego tak dawno nie doświadczyłam, zupełanie czysta, oswojona, myślami przejrzstymi napełniona. Śniadanie z kotem, kąpiel w woni migdałów,cudowny sex z moim nie chłopakiem i taniec z moją najcudowniejszą dziewczyną. Jeśli ktoś mi zarzuci, że tyle przyjemności na raz to przesada odpowiem, że kobiety z Wenus piękne pachnące błyszczące zasługują na to, co je odbija. Choć niewątpliwie jednak nawet jeśli z Wenus to tam też zapewne świat dzieli się na Kobiety Pistolety, że przytoczę tu Marysię gdyż ubóstwiam i zamiłowanie do hedonizmu w postaciach różnych to takich podzielam bardzo, i Kobiety w Kozaczkach. Te ostatnie też niby, że błyszczą wszystkim co im wychodzi a powinno raczej trzymać się w ryzach stanikowych. Skrupulatnie rzecz ujmując brak klasy burzy wizerunek kobiety doskonałej. Trudno to nazwać nietolerancją ale raczej niesmakiem wywołanym takimże zjawiskiem, acz jest to doświadczenie iście prywatne przez mężczyzn często niezauważalne, ale trudno się dziwić skoro na Marsie mieszkają kosmici koloru zielonego. W oczach kobiet kumulujących na sobie wilcze wzroki mężczyzn, co w fantazjach mają nas obie, niedopuszczalnym zdaje się niewyrafinowanie w flirtach byle jakich osadzonych głęboko w dekoldach i kozaczkach letnią porą. Kobiety gustowne bowiem nie pokażą wszystkiego na otwartej karcie i każdemu kto rzuci na nie wzrokiem, tak więc szpaki i inne zanadto porywcze ptaki powinny w klatkach Modę na sukces pooglądać by przynajmniej nauczyć się udawać. Mi Miu i Adi Miu dają radę wszystkim z Wenus namiętnością dyskretną rozbudzajcie męską wyobraźnię a gestem i spojrzeniem doprowadzajcie do szaleństwa.. facet z fantazją jest dziś na miarę złota:p

1 komentarz: